eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.wgpwMetastock Pro -potrzebna pomoc użytkownika - dane intraday › Re: Metastock Pro -potrzebna pomoc użytkownika - dane intraday
  • Data: 2010-05-18 21:05:24
    Temat: Re: Metastock Pro -potrzebna pomoc użytkownika - dane intraday
    Od: "Pawel_A" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dzięki za odpowiedź.

    Widziałem te wątki, które podałeś. Jest to rozwiazanie trochę
    łopatologiczne - potrzebuję rozwiązania prostszego, oczywiście jeśli innego
    nie znajdę to będę musiał zrobić to kopiuj i wklej. Chciałem to zrobić w
    Excell'u ale też wywala przy imporcie pliku prn że za duż o rekordów a nie
    wiem jak zaimportować części danych do Excell'a.

    Dzięki jeszcze raz
    Pozdrawiam

    Użytkownik "rabarbarek" <r...@a...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > nazwa/periodicity itd.) i skopiuj ręcznie CTRL+C CTRL+V do niego tyle
    > rekordów ile chcesz (oczywiście mniej niz -> [65536 - ilosc tickow w pliku
    > .prn]). Następnie do tego pliku sprobuj dograć .prn. PSG
    >
    > Trzeba jednak pamiętać, że ___Metastock potrafi odczytać na jednym
    > wykresie do 65536 danych___. Dlatego warto zastanowić się nad przejściem
    > na dane 1 lub 5 minutowe.
    >
    > Prawdopodobnie to tyczy się Twojego problemu. Daj znać czy zadziałało.
    >
    > Widzę, że napisałeś post z pytaniem na forum bossy. Fajnie :)

    search&page=0&showall=false&place=search&q=metastock