eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiMiałem przez 3 dni konto w EurobankuRe: Miałem przez 3 dni konto w Eurobanku
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!wsisiz.edu.pl!plix.pl!newsfeed1.plix
    .pl!newsfeed00.sul.t-online.de!t-online.de!border2.nntp.dca.giganews.com!nntp.g
    iganews.com!postnews.google.com!h5g2000yqh.googlegroups.com!not-for-mail
    From: Bungiel <d...@g...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Miałem przez 3 dni konto w Eurobanku
    Date: Tue, 17 Feb 2009 02:20:35 -0800 (PST)
    Organization: http://groups.google.com
    Lines: 21
    Message-ID: <a...@h...googlegroups.com>
    References: <gndsla$lo6$1@inews.gazeta.pl>
    <s...@l...localdomain>
    <gndvo2$5ig$1@inews.gazeta.pl> <gne1p2$6g8$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: 213.192.85.27
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: posting.google.com 1234866035 27000 127.0.0.1 (17 Feb 2009 10:20:35 GMT)
    X-Complaints-To: g...@g...com
    NNTP-Posting-Date: Tue, 17 Feb 2009 10:20:35 +0000 (UTC)
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: h5g2000yqh.googlegroups.com; posting-host=213.192.85.27;
    posting-account=0lPqCQoAAACRgPjIiSPQic64lacaLPlA
    User-Agent: G2/1.0
    X-HTTP-UserAgent: Mozilla/5.0 (X11; U; Linux i686; en-US; rv:1.9.0.6)
    Gecko/2009020911 Ubuntu/8.10 (intrepid)
    Firefox/3.0.6,gzip(gfe),gzip(gfe)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:475455
    [ ukryj nagłówki ]

    On Feb 17, 10:59 am, xbartx <b...@h...net> wrote:
    >
    > Jeżeli to nokia z symbianem, to trzeba coś odblokować w samym systemie
    > telefonu > szukaj w archiwum. Generalnie tak jak napisał Brzezi w
    > większości przypadków to błędy w konfiguracji samego telefonu.
    >

    W Nokii z Symbianem (mam e51) nazywa się to "service messages", w
    polskiej wersji "wiadomość sieciowa" (menu->wiadomości->opcje-
    >ustawienia->wiadomość sieciowa)
    Ja akurat zamówiłem konto bez tokena, ale potem doczytałem, że trochę
    to jednak ogranicza możliwości, więc zadzwoniłem i poprosiłem o token.
    Token dostałem jeszcze w trakcie tej rozmowy (pingnęło mi w
    słuchawce), i mniej więcej w tej samej chwili maila z kodem do tokena.
    Tak więc u mnie to wszystko zajęło ok 2 minuty.
    Byłem miło zaskoczony, po lekturze wielu postów na grupie jakie z tym
    problemy, albo że trzeba jeszcze biegać do oddziału - ja wszystko
    załatwiłem przez internet i telefon siedząc w kapciach w domu:)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1