  • Data: 2009-02-17 10:20:35
    Temat: Re: Miałem przez 3 dni konto w Eurobanku
    Od: Bungiel <d...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Feb 17, 10:59 am, xbartx <b...@h...net> wrote:

    > Jeżeli to nokia z symbianem, to trzeba coś odblokować w samym systemie
    > telefonu > szukaj w archiwum. Generalnie tak jak napisał Brzezi w
    > większości przypadków to błędy w konfiguracji samego telefonu.

    W Nokii z Symbianem (mam e51) nazywa się to "service messages", w
    polskiej wersji "wiadomość sieciowa" (menu->wiadomości->opcje-
    >ustawienia->wiadomość sieciowa)
    Ja akurat zamówiłem konto bez tokena, ale potem doczytałem, że trochę
    to jednak ogranicza możliwości, więc zadzwoniłem i poprosiłem o token.
    Token dostałem jeszcze w trakcie tej rozmowy (pingnęło mi w
    słuchawce), i mniej więcej w tej samej chwili maila z kodem do tokena.
    Tak więc u mnie to wszystko zajęło ok 2 minuty.
    Byłem miło zaskoczony, po lekturze wielu postów na grupie jakie z tym
    problemy, albo że trzeba jeszcze biegać do oddziału - ja wszystko
    załatwiłem przez internet i telefon siedząc w kapciach w domu:)