  • Data: 2006-12-01 17:48:09
    Temat: Re: Migracja z BPH(PKO SA)->BPH(male BPH) -utrudnienia
    Od: "Darek" <n...@p...maila.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Od poniedzialku usiluje przeniesc konto z oddzialu wcielanego do pko sa do
    > innego, pozostajacego w malym bph.
    > Mimo wczesniejszych informacji z infolinii o bezproblemowosci takiego
    > ruchu i brak
    > jakichkolwiek wzmianek o utrudnieniach na internetowych informacjach o
    > fuzji, w
    > oddziale z ktorego chce przeniesc konto uniemozliwiaja mi to.

    No bo nie będzie takiej możliwości. Tylko zamknięcie konta

    > Najpierw w dniu zlozenia wnisku poinformowano mnie, ze operacja musi byc
    > zaakceptowana (???) przez menagera regionu, na podstawie jakis
    > wewnetrznych nie
    > przedstawionych mi do wgladu nowych procedur.

    Bo procedury są dla banku a nie klienta. A przypuszczam że w
    regulaminie/umowie nic nie ma na temat przenoszenia rachunków między
    oddziałami.

    > Pozniej dzwoniono do mnie, usilujac namowic do pozostania "na probe, tak z
    > pol
    > roku" w dotychczasowym oddziale.

    Trzeba spróbować zatrzymać klienta. To źle?

    > Oddzial do ktorego chce sie przeniesc nie widzi w dostepnych im przepisach
    > zadnych
    > problemow z przenoszeniem kont w ramach BPH (bo to jeszcze jest jedno BPH)

    Też bym nie widział jakby mieli do mnie przenosić konta. Spytaj ich co w
    sytuacji gdybys chciał od nich przeniesć konto do PEKAO SA? Jakieś procedury
    by się znalazły.

    > dzis kolejna runda - zadzwoniono do mnie, ze jest to niemozliwe.
    >
    > Zazadalem pisemnej decyzji podpisanej przez decydenta z uzasadnieniem
    > przyczyny.

    Ja bym uzasadnił brakiem odpowiednich zapisów w regulaminie/umowie.

    > Dysponuje kopia mojego wniosku z datownikiem kiedy wplynal on do banku -
    > dzis
    > mija 5-y dzien.
    > Jakie sa terminy i procedury przy czyms takim? Jestem zbulwersowany,
    > najchetniej
    > zamknalbym konto, zabrawszy przedtem historie i otworzyl je ponownie albo
    > w tym

    Bo w taki sposób będzie mozna przejść w ramach dzielonego BPH

    > oddziale ktory wybralem, albo w kompletnie innym banku (narazie jeszcze
    > zalezy mi
    > na utrzymaniu numeru konta i danych wprowadzonych do systemu
    > internetowego).

    To po co sie teraz niepotrzebnie denerwować? Do połowy 2007 pewnie żadnych
    zmian nie będzie. A potem przestanie Ci zalezeć na utrzymaniu nr rachunku
    itp.

    > Napewno nie zostane tam, gdzi ejestem tak traktowany!

    Zawsze mozna wypowiedzieć umowę.

    > Co doradzaie zrobic, gdzie dalej, jak dalej - a moze dadza spokoj i jednak
    > pko sa.

    Nie dadzą spokoju i nie przeniosą. Nie po to kupowali BPH żeby im teraz
    poprzenosili klientów. Przecież to jest twardy biznes.

    > Gdzie mozna wniesc skarge?

    Przypuszczam że nigdzie.

    Darek