    From: "PL" <p...@p...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Milczenie owiec
    Date: Thu, 6 Feb 2003 08:32:39 +0100

    > W ostatnich kilku dniach wysłałem trzy maile do epkobp. Wszystkie bez
    > odpowiedzi. Ostatni mail dotyczył operacji na kwotę 0,02 zł. wykonanej
    > tytułem: OPERACJA AUTOMATYCZNA. Czy ktoś wie o co chodzi?
    ==
    To moze byc roznica w "dopisywanych" odsetkach lub "odpisywanym" podatku od
    tychze. Zerknij, czy np. nie placiles karta/bankomat na przelomie miesiaca
    (29/30/31). Czasem ksieguja P.T. Ci %, a 1/2 dni pozniej okazuje sie, ze
    miales na rachunku mniejsza kwote niz ta, od ktorej dostales profit :-(.
    ==
    ===
    Tez mi to "chodzi" po glowie :-(((.