  • Data: 2016-08-01 11:42:47
    Temat: Re: Milenijne naliczanie :)
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "azot" napisał w wiadomości grup
    W dniu 2016-08-01 o 05:12, azot pisze:

    > Za dużo piwa wypiłeś? Jakby dzielili na 355 to wyszło by im 81,32, a
    > nie
    > 74,55.
    >No chyba że przy 11 dniach :)

    Otoz to, 11 dni. Choc chyba powinno byc 12 ... sprawdzic regulamin,
    czy nie ma jakiegos "srodki zaczynaja procentowac na drugi dzien po
    wplywie".
    Ewentualnie - jesli naliczono 31.07, to moze to odsetki tylko do 30.07
    ?

    Ewentualnie ... dwa bledy programisty. 355 i jeden dzien mniej w
    naliczaniu. Skutek taki, ze wychodzilo w miare dobrze i nikt sie nie
    zorientowal, ewentualnie zwalil na "w miare sie zgadza, a i tak nie
    wiem jak dokladnie licza".

    J.