  • Data: 2007-06-19 05:50:27
    Temat: Re: Milenium i kredyt hipoteczny
    Od: "apa chojnice" <a...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Szanowni grupowicze,
    Ja w zyciu juz dwa hipoteczne kredyty bralem i czas sobie powiedziec prawde.

    ZADNA INSTYTUCJA W TYM KRAJU, KTORA UWAZA SIE ZA BANK (sic !!) NIE JEST W
    STANIE (ORGANIZACYJNIE, UMYSLOWO, INTELEKTUALNIE I PRAKTYCZNIE) ZALATWIC
    FORMALNOSCI TEGO TYPU W MNIEJ NIZ 1,5 - 2 MIESIECY.
    PO PIERWSZE PRACOWNICY WSZYSTKICH SZCZEBLI (OD KASJEROW PO "DYREKTOROW") TO
    OSOBY NIEKOMPETENTNE, NIEDOUCZONE W ZAKRESIE FORMALNOSCI I BOJACE SIE PODJAC
    JAKĄKOLWIEK DECYZJE.
    ZE WZGLEDÓW OSZCZEDNOSCIOWYCH, ANALITYCY, BACK-OFFICE BANKOW SA TAK ZAWALONE
    ROBOTA, ZE PRACUJA NA NAJWYZSZYCH (CO NIE ZNACZY SENSOWNYCH) OBROTACH.
    KAZDE OKAZJA DO ZAKWESTIONOWANIA PRZYNIESIONYCH DOKUMENTOW, ZOSTANIE
    WYKORZYSTANA BO TO OZNACZA ZE MOZNA PRZEJSC DO NASTEPNEGO WNIOSKU Z "KUPY".
    ITD ITD ITD

    Ostrzegam wiec jako osoba doswiadczona - nie robcie sobie nadziei, i
    zalozcie z gory, ze potrwa to nie krocej niz 2 miesiace.
    Unikniecie w ten sposob wielu stresow.