  • Data: 2012-06-11 21:34:51
    Temat: Re: Mille 7% łączne zaangażowanie
    Od: Szymon <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > "Kamil "Jońca"" 8...@a...kjonca

    > Kiedyś chwalono się publicznie znajomością (czy umiejętnością)
    > czytania po angielsku. Teraz wymagania rosną. ;)

    Powiedziałbym raczej, że coraz rzadziej to, co "w papierach" to w
    rzeczywistości (vide KB i konieczność wpływów z tytułu dochodów ;-)
    Pamiętam, że gdy dopytywałem czy na pewno wpływ na Plusa musi być z
    tytułu dochodów to jedna mądrala z grupy też mnie uświadamiała, że na
    stronie stoi, że musi i co tu nie rozumieć. Sęk w tym, że działanie
    banku nie jest zgodne z informacjami z jego strony :-)

    Szymon