  • Data: 2012-06-12 20:00:15
    Temat: Re: Mille 7% łączne zaangażowanie
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Szymon" jr74uc$n63$...@n...task.gda.pl

    > Millenium to bank najeżony kruczkami. Założę się, że całkiem sporo osób wpłaci na
    KO i dopiero po naliczeniu zorientuje się, że
    > nie miało 7%. Sądzę, że bank z premedytacją nie pokazuje w serwisie na jaki % w
    danym momencie jest oprocentowane KO. Co więcej -
    > dziś do mnie zadzwonili z Mille proponując lokatę w wysokości przelewu, który
    niedawno wyprowadził mi od nich środki. Wystarczy,
    > że wrócą na rachunek. Konsultant stwierdził, że może być to nawet wyższa kwota.
    Milczał przy tym o jednej drobnej sprawie -
    > wysokość maksymalnego przelewu z serwisu wynosi 50.000zł. Wiem o tym z praktyki, bo
    nawet by mi do głowy nie przyszło, że może być
    > taki limit. W praktyce szybki transfer środków jest więc niemożliwy. Tak jak części
    klientów nie przyjdzie do głowy, że "nowe
    > środki" to "zaangażowanie". Ciekawe kto w połowie lipca na przykład będzie pamiętał
    "zaangażowanie" z maja ;-) W ogóle nowomowa
    > jakaś...

    A nie ma tam historii? Ze szkół usuwają, ale nie z banków. ;)

    IMO ryzyka wielkiego nie ma -- chyba jakieś %% dadzą.
    Ostatecznie dają 50 fistaszków miesięcznie. ;)

    Oczywiście ja wpłacam z nadzieją na pełne 7%. :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'