  • Data: 2009-08-20 22:29:56
    Temat: Re: Mille -- dwoistość jaźni... ;)
    Od: dwr <dwr@TEGO_NIE_MA_I_USUN_TO_g_a_z_e_t_a.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Eneuel Leszek Ciszewski pisze:
    [...]
    > Ciężka sprawa... ;) 10 dni namyślania się, a mimo tego, Mille nie wie, z
    > czego korzystam... ;)
    > Bankierki w oddziale myślą znacznie szybciej i skuteczniej...
    >
    > Ale kto ma rację -- oosby myślące szybko, czy ,,gruntownie''? ;)

    No cóż, ja otworzyłem konto na podstawie listu ofertowego (mam tam KK).
    Miało być gratis przez rok. Gratis debetówka, przelewy etc...
    I już za wydanie karty skroili 20 zł. Za prowadzenie 15.
    2 reklamacje, milleLinek poprosił o dostarczenie listu do placówki aby
    skopiowali bo reklamacja zostanie uznana ale za miesiąc znowu pobiorą :)
    Teraz czekam na wynik wcześniejszej reklamacji za wydanie karty.
    Oczywiście skroili mnie na 2,99 za automatycznie włączone ubezpiecznie
    karty debetowej (fakt nie przeczytałem regulaminu) a nikt w oddziale się
    o tym nie zająknął. A później drugie tyle za to, że zrezygnowałem z
    tegoż ubezpieczenia po 20 dniu miesiąca ;)
    Są to ostatnie 2,99 x2 jakie na zarobili na swoim koncie. Nie jest mi
    ono do szczęścia potrzebne. Sama KK działa dobrze i tyle.

    Także w kwestii kont i kart debetowych są nie mniej pazerni jak inne
    bankozaury! a może nawet bardziej.