  • 1. Data: 2009-08-20 22:15:00
    Temat: Mille -- dwoistość jaźni... ;)
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    Moje pytanie jest oczywiste, ale je zacytuję -- razem z datą wysłania.

    Sent: Sunday, August 09, 2009 1:44 AM

    Mam u was konto osobiste i lokaty.
    Czy opłata za konto osobiste będzie pobrana?

    Cytuje też odpowiedź banku -- także z datą. :)

    Wysłano 2009-08-20

    Szanowny Panie,

    potwierdzam, że w związku ze zmianą w Cenniku od dnia 1 sierpnia 2009 r.
    opłata miesięczna za obsługę Konta Osobistego wynosi 7 PLN.

    Jednoczesnei informuję, że istnieje możliwość przekształcenia
    dotychczasowego Konta na Konto Lokacyjne. Konwersja na Konto
    Lokacyjne niesie jednak ze sobą poniższe konsekwencje:

    - brak karty debetowej
    - brak Limitu w Koncie
    - brak ubezpieczenia MilleZdrowie
    - brak aktywnego dostępu do Millenetu
    - brak dostępu do TeleMillennium
    - kontakt z Bankiem wyłącznie poprzez Oddziały
    - brak możliwości realizacji zleceń stałych i polecenia
    zapłaty (nawet ustanowione wcześniej muszą zostać zamknięte).

    Konto Lokacyjne jest przeznaczone wyłącznie do produktów, takich jak:

    - Kredyt hipoteczny
    - Pożyczka hipoteczna
    - Pilna Pożyczka
    Zmiana rodzaju konta możliwa jest wyłącznie poprzez
    złożenie stosownej dyspozycji w dowolnej placówce.

    Dziękuję za kontakt z naszym Bankiem.

    I teraz moja bezzwłoczna ,,riposta''...

    > potwierdzam, że w związku ze zmianą
    > w Cenniku od dnia 1 sierpnia 2009 r.
    > opłata miesięczna za obsługę Konta
    > Osobistego wynosi 7 PLN.

    -=-

    W białostockiej placówce powiedziano mi, że
    moje konto będzie prowadzone bezpłatnie do
    grudnia tego roku z uwagi na zawartą umowę.

    Proponuję ustalenie jednoznacznego
    stanowiska.

    Oczywiście odpowiedzi banku jeszcze nie ma, choć już mamy 21 sierpnia...
    Nie ma w tych zwłokach :) niczego dziwnego -- czas to pieniądz!!! ;)

    -=-

    ROR miął być za free przez rok z uwagi na promocyjne jego zakładanie.
    W oddziale powiedziano mi, że umowa (związana z promocyjnym otwieraniem
    ROR) będzie dotrzymana. :) Odpowiedź Mille pachnie schizofrenią... Aby
    było jasne -- bankierki w oddziale pamiętają, kiedy otwierałem ROR i na
    jakich warunkach, a ,,elektroniczni'' doradcy nie mają pojącie o tym, że
    nie korzystam z cudownych produktów i usług, o których piszą:

    - karta debetowa
    - Limit w Koncie
    - ubezpieczenie MilleZdrowie
    - dostęp do TeleMillennium
    - realizacja zleceń stałych i poleceń zapłaty

    -=-

    Ciężka sprawa... ;) 10 dni namyślania się, a mimo tego, Mille nie wie, z czego
    korzystam... ;)
    Bankierki w oddziale myślą znacznie szybciej i skuteczniej...

    Ale kto ma rację -- oosby myślące szybko, czy ,,gruntownie''? ;)

    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 2. Data: 2009-08-20 22:16:29
    Temat: Re: Mille -- dwoistość jaźni... ;)
    Od: "Wielebny" <v...@o...pl>

    napisał w wiadomości news:h6kht8$dsv$1@inews.gazeta.pl...

    [ciach daremne żale]

    A jeszcze kilka dni temu tak Ci się tam podobało :)

    W.

  • 3. Data: 2009-08-20 22:29:56
    Od: dwr <dwr@TEGO_NIE_MA_I_USUN_TO_g_a_z_e_t_a.pl>

    Eneuel Leszek Ciszewski pisze:
    [...]
> [...]
    > Bankierki w oddziale myślą znacznie szybciej i skuteczniej...
    >
    > Ale kto ma rację -- oosby myślące szybko, czy ,,gruntownie''? ;)

    No cóż, ja otworzyłem konto na podstawie listu ofertowego (mam tam KK).
    Miało być gratis przez rok. Gratis debetówka, przelewy etc...
    I już za wydanie karty skroili 20 zł. Za prowadzenie 15.
    2 reklamacje, milleLinek poprosił o dostarczenie listu do placówki aby
    skopiowali bo reklamacja zostanie uznana ale za miesiąc znowu pobiorą :)
    Teraz czekam na wynik wcześniejszej reklamacji za wydanie karty.
    Oczywiście skroili mnie na 2,99 za automatycznie włączone ubezpiecznie
    karty debetowej (fakt nie przeczytałem regulaminu) a nikt w oddziale się
    o tym nie zająknął. A później drugie tyle za to, że zrezygnowałem z
    tegoż ubezpieczenia po 20 dniu miesiąca ;)
    Są to ostatnie 2,99 x2 jakie na zarobili na swoim koncie. Nie jest mi
    ono do szczęścia potrzebne. Sama KK działa dobrze i tyle.

    Także w kwestii kont i kart debetowych są nie mniej pazerni jak inne
    bankozaury! a może nawet bardziej.

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2009-08-20 22:41:33
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Wielebny" h6ki19$m5c$...@n...onet.pl

    > [ciach daremne żale]

    Gorzkie żale przybywajcie... ;)
    (bo raczej w moim poście ich nie ma -- choć to przeca post)

    > A jeszcze kilka dni temu tak Ci się tam podobało :)

    Podoba się kartaK. Niestety -- jeszcze jej nie mam.
    Może to i dobrze, bo Alior nie dałby mi swojej, gdybym już miał kartęK w Mille... :)

    -=-

    MZ zabawa z bankami to naprawdę zabawa w kotka i myszkę lub w podrywanie dziewicy. ;)
    Dziewica chce, ale uważa, że musi udawać, iż nie chce -- i podbija swoją cenę. :)
    W efekcie dziewica traci na swej atrakcyjności :) i pozostaje... starą panną... ;)

    -=-

    Chyba Mille musi podjąć decyzję. :)
    Na razie wywalam kieszonkowe z Aliora do mBanku,
    gdzie jednak mam więcej niż daje nocnikowa lokata. :)

    Jeśli z Mille by mi nie wyszło, chyba musiałbym wz_moc_nić
    się u prawosławnych -- o Wielebny!!! ;) Jeśli można mieć
    w tej Grecji 3 mocne, ;) nadwyżki z Mille nie dałyby żadnej belki... :)

    Alior (swoją nadzwyczajną szybkością -- ponad pół godziny, aby
    zauważyć, iż nie to jest skreślone na zaświadczeniu, co być
    powinno) wybrał przelanie ,,środków'' (i zewnętrzy też) do mBanku. :)

    Zaraz pewnie odezwą się ostrzegający przed zmianą religii -- IMO polskie
    państwo nie daje mi żadnego wsparcia, więc co za różnica, z jakiego
    funduszu [nie] będę korzystał?... :) I tak w razie padnięcia banku,
    żadne sądy nie będą mnie broniły w Głupolandzie dopóki jakiś autokar
    z dziećmi Korterii nie stanie w płomieniach... ;)

    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 5. Data: 2009-08-20 22:44:51
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "dwr" 4a8dce5f$...@n...home.net.pl

    > Także w kwestii kont i kart debetowych są nie mniej pazerni jak inne bankozaury! a
    może nawet bardziej.

    Aha... Czyli raczej nie powinienem liczyć na brak opłat...
    W takim razie chyba poproszę Mille o zamianę RORu na ,,Lokacyjne''...

    Dzięki za słowa otuchy. ;) Przynajmniej wiem, na czym stoję. :)

    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 6. Data: 2009-08-23 22:18:32
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" h6kht8$dsv$...@i...gazeta.pl

> [...]
    >
    > W białostockiej placówce powiedziano mi, że
    > moje konto będzie prowadzone bezpłatnie do
    > grudnia tego roku z uwagi na zawartą umowę.

    Ciąg dalszy nastąpił...

    Szanowny Panie,

    W nawiązaniu do wcześniejszej informacji o zmianach wysokości
    i zasad pobierania opłat za prowadzenie kont osobistych w naszym
    Banku wprowadzonych od 1 sierpnia 2009 r, chcielibyśmy przekazać
    miłą informację o specjalnej ofercie, którą dla Pana przygotowaliśmy.

    Bardzo cenimy to, że korzysta Pan aktywnie z serwisu internetowego Millenet.

    Dlatego informujemy, że Pana konta o numerach:
    numer RORu
    numer konta oszzędnego ;)
    będą prowadzone bezpłatnie od 1 sierpnia 2009 r. przez kolejnych 12 miesięcy.

    Dziękujemy za aktywne korzystanie z Millenet!

    W przypadku wątpliwości prosimy o kontakt
    z TeleMillenniumR 0 801 331 331 lub + 48 22 598 40 40.

    Pozdrawiamy,
    Bank Millennium SA

    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

    Postscriptum: Jeszcze gdyby tak Alior dał mi samochodową kartę krechową...
    No i gdyby tak Eurobank nie sprzeciwiał się słusznej spłacie
    kredytu za Nowe Volvo S40... I gdyby tak pojechać do Grecji w październiku
    tego roku, gdy są tam nadal wakacje...