    From: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>
    Subject: Re: Mille - jestem pod wrażeniem!!!
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Date: Sat, 2 Mar 2013 17:14:55 +0100

    Dnia Sat, 02 Mar 2013 16:11:11 +0100, TrzyLinie napisał(a):

    > Nie ma sensu, bo banki już dawno przestały być bankami, zostając naganiaczami,
    > rozdawcami tabletów, wiśni, orzechów, premii i premijek

    Dopóki tablety, wiśnie, orzechy, premie i premijki będą znacznie większe,
    niż możliwe do uzyskania oprocentowanie depozytów - niech sobie tak będzie.
    Inna sprawa, że faktycznie są to jaja na całego. Niedawno znajomy prosił o
    polecenie lokaty. Coś tam wymamrotał, że niby teściowa chce ulokować i
    tylko lokata bankowa wchodzi w rachubę, nie jakieś cuda wianki. Raiffeisen
    akurat wyskoczył z siedmioma procentami - no to lecimy. Znajomy wypełnił
    wniosek, zamroził na kwartał kilka tysięcy - i po trzech miesiącach dostał
    mniej odsetek, niż ja od Raifiego (a właściwie: pośrednika Raifiego i
    innych banków) za przyprowadzenie klienta.

    > nazywając korzystanie z ich usług "współpracą z klientem"

    Gdy podejrzany utrudnia śledztwo, też się mówi, że "nie współpracuje". :)

    > dzwoniąc do klientów i zwracając się do nich po imieniu

    Tak na bezczela, po imieniu? To się nie spotkałem; z "panie Andrzeju" już
    tak. Nawet mnie to nie rusza, odpowiadam w ten sam sposób.

    Z Playem kiedyś miałem wesoło, gdy było "testowanie smartfona", które mnie
    zresztą zraziło, całkiem niepotrzebnie, do Androida. Po oddaniu, tfu, tfu,
    huaweia, zadzwoniła panna z tekstem, że zapomnieli skserować mojego dowodu,
    i chcieliby, żebym się do nich poturlał. Wstępnie całkiem grzecznie
    wyjaśniałem, że nie jestem zainteresowany kserowaniem mojego DO przez
    jakieś małolaty, póki panna nie rzuciła hasła "tylko się pan do nas
    przebiegnie, bo ona szybko potrzebuje". Powiedzmy, że w tym momencie
    przestałem być miły.

    > Ja bym wolał dobry procent zamiast tego wszystkiego :)

    Jakiś czas temu dostałem flaszkę od Citi, i to chyba najwyższy procent,
    jaki ujrzymy. :)

    > Ale się dostosuję :)

    Ewolucja działa. :)

    AK