    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Mille - jestem pod wrażeniem!!!
    Date: Sun, 3 Mar 2013 19:04:17 +0100

    "S" kgur1r$ppt$...@n...news.atman.pl

    > Mieszkania cały czas spadają od kilku lat, więc kto nie
    > sprzedał w 2008, a zrobił to w 2009, 2010 czy 2011 to
    > i tak jest do przodu. Szczególnie jeśli traktował
    > nieruchomość jako inwestycję.

    Trzymaj się tematu, jakim tutaj jest lokata wysoka
    na 10% -- nie zaś spadek wartości mieszkań.

    >>> Jest. Potraktuj to jako 13-stkę.

    > I te % za cały rok, dają dodatkową miesięczną pensję. Taką 13-stkę właśnie.

    Tak -- a konstrukcja wiadomego zdania wskazuje na coś innego.

    > Ja nie mam. Nie każdy lubi KO, szczególnie, iż
    > często wymaga ROR, a to już hasła, karty, kody itd.

    Nie ma tam kodów, są SMSy. Jeśli ktoś nie lubi
    ,,kombinatoryki'' -- idzie właśnie do meritum,
    zwłaszcza teraz, gdy są tam oszczędne.

    > Bo już masz. Znaczna część osób (w tym ja) nie ma Optimy czy Meritum KO

    KO w meritum otwiera się szybko, mając tam inne konta.

    > i... ma wyższy %, bo na tą chwilę 5,25% w Meritum na lokatach.

    Ja tam mam 6.6% do końca kwietnia -- i nie narzekam. ;)
    A i w Optimie mam starą lokatę dość wysoką.

    > Założyłem, bowiem lokaty nie wymagają takiego zachodu
    > co konto, a jednocześnie było 0,25% więcej niż tam,
    > gdzie już miałem (OF).

    Nie chcę być natrętny,ale KO jest zdecydowanie
    prostsze niż lokata -- i ma kapitalizację miesięczną.

    > Pewnie takie jest założenie rządu. Jednak jak zareaguje rynek - nie wiadomo.

    Wiadomo -- woda z wiadra ścieka do dołu, nie do góry, pomijając parowanie.

    Ano -- zobaczymy.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'