    From: "Ianus" <U...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Mille -- niemożliwość rezygnacji z ubezpieczenia
    Date: Sun, 1 May 2011 16:46:06 +0200

    dyskusyjnych:ipjmt0$t9d$...@i...gazeta.pl...

    "spammtrapp" ipjkkd$n0i$...@n...onet.pl

    > Skutecznie,telefon na infolinie w dniu otrzymania i aktywowania karty i
    > póki co zadnych pieniazków za ubezpieczenie nie pobrali.

    Mnie zaproponowali wczoraj, abym zadzwonił do 20 kwietnia. Wiem, że czas
    można
    cofnąć, ale też wiem (od zegarmistrza) że takie cofanie źle wpływa na
    mechaniczne
    zegarki wskazówkowe, ;) więc póki takie zegarki na świecie (bo jak ja cofnę,
    cofnąć także muszą inni) istnieją, nie będę cofał czasu. Gdy na świecie będą
    jedynie
    elektroniczne zegarki -- bez części ruchomych, być może będę cofał czas... A
    póki
    co -- niech ten czas biegnie w jednym, słusznym kierunku i niech nie
    zawraca... :)

    A od kiedy zegary wskazują datę?
    Czy udało ci w końcu znaleźć choć jedną instytucję (jeśli nadal masz problem
    z definicja to ponownie polecam słownik), z którą nie masz problemu?
    Prawie 40 milionów ludzi żyje w tym kraju a wszystkie problemy zwalają się
    na ciebie...
    A wystarczyło przeczytać regulamin, umowę i inne takie bzdety...

    JS