  • Data: 2004-09-13 12:28:33
    Temat: Re: Millenet - za i przeciw, czyli: Czy warto?
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    In article <ci41a1$rbc$1@inews.gazeta.pl>, Slawek Kos wrote:

    > IMHO obsluga Millenetu jest bardzo sympatyczna.
    > Zapewne jest to obsluga ograniczona do IE, ale to jest zupelnie inne
    > kryterium niz dobra/zla obsluga.

    Masz rację, obsługa ograniczona do IE to po prostu żenada, a nie
    zła/dobra obsługa.

    > A za coz ty tam placisz jak za zboze?

    Ja na szczęście za nic, bo jak dotąd nie udało mi się uruchomić konta
    w sieci, a przecież nie będę biegała do marmurów, pardon, do płyt
    wiórowych.

    > Moze jakies przyklady mrozacych krew w zylach oplat...

    Przypuszczam, że masz cennik, jeśli masz umowę z Mille, czy tobie też
    pani nie chciała dać?

    > Boszszszsz, nie mialas glupszej "mysli" pod reka?
    > Moze sproboj cos swojego...;-)

    Poczekam na twoją i może nawet wkleję w sygnaturkę, choć nie
    spodziewam się, że będzie cieszyła się takim zainteresowaniem,
    jak wiersz Macierzyńskiego.

    Renata