  • Data: 2008-05-07 15:56:24
    Temat: Re: Millenium bez karty VE działa ?
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Marcin Krzyżanowski" <m...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:fvs5uv$afe$1@inews.gazeta.pl...

    > Ten bank jest jakiś dziwny z tym. Na co się narażam rezygnująć z tej
    > debetówki ? ktoś to przechodził niedawno? bo za cholere jej nie
    > potrzebuje, a odbieram to tylko jako ukrytą opłatę do niby bezpłatnego
    > konta.

    Z ubezpieczenia można zrezygnować, z debetówki również. A najlepiej
    przypisz do karty kredytowej osobny nr rachunku i idź zamknąć konto. Ja tak
    zrobiłem - poszedłem zamknąć konto i pan bardzo długo przekonywał mnie, że
    jest ono fajne, piękne i w ogóle cud, miód. A ja każdą "zaletę" w/w konta
    zbijałem argumentem, że w mBanku mam konto za darmo, przelewy za darmo, SFI
    za darmo itd. w końcu pan wydusił z siebie, że w takim razie, oni też nie
    będą brać opłat za konto (6 zł/m-c). Na razie minął 1 miesiąc od tego faktu
    i opłaty za maj nie pobrali, więc chyba to działa.
    To samo miałem z kredytówką, poszedłem zamknąć/zrezygnować i co ciekawe
    dokonałem tego bez zbytniego niepokojenia przez "załogę". Ale już za 2 dni
    miałem telefon, że kartę mi wznowią bez jakichkolwiek opłat. A prawda jest
    taka, że klientem jestem marnym, konto praktycznie służyło mi tylko do spłat
    karty, a po przypisaniu do niej rach. rozliczeniowego, całkowicie
    uniezależniłem się od tego konta. Na kredytówce mam limit całe 500 zł i w
    sumie, to mi ona powiewa, chociaż czasami kupuję na nią, jeśli wiem, że np.
    będę chciał to spłacić po "grace period". Więc jakieś tam odsetki czasami im
    płacę (wszystko założone w promocji roczna prenumerata PCWK z DVD).