    From: _Master_ <...@...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Millenium czyli DEBILE bankowości
    Date: Fri, 17 May 2024 09:44:54 +0200

    W dniu 16.05.2024 o 14:47, J.F pisze:

    > No ale nadal nie rozumiem.
    > Coś się zmieniło? przecież dawniej też mogłes przepisać kod palcem,
    > albo wybrać płatność "zblizeniową" (NFC czy jako to się tam fachowo
    > określa).

    Przecież napisałem: Dawniej KOD BYŁ WIĘKSZY i mogłem go JESZCZE powiększyć
    Dziś KOD jest dla mnie ZA MAŁY i nie mogę go WCALE powiększyć.

    Dostałem radę że że mogę go sobie skopiować
    Tylko JAK jeśli kupuję bułki w sklepie a nie mam zbliżeniowego telefonu?

    > Ale ty narzekasz na wielkosc.

    Dostałem info z infolinii że zmienili kolor. Są tam niekompetentni bo
    nie wiedzą co jeszcze ZMIENILI

    > A wczesniej jaki był kolor ?

    RÓŻOWY No dobra. Taka Ciemna Magenta. Było dobrze Był widoczyny i
    większy. Po hoooja to ruszali?

    > U mnie mają 6mm wysokosci.

    u mnie 3,8 mm tel.S10e

    > Więc nie wiem - telefon masz za mały, okulary niedobre,
    > czy oczy niedobre.

    Takie same okulary i oczy miałem w przy starej aplikacji
    Uważasz że to moja wina że programista ODPIERDALA manianę a dyrektor to
    akceptuje?

    > Kod blik zajmuje ze 40% szerokosci ekranu, miejsce na powiększenie
    > jest, ale nie wiem czy tak powiększone by Ci wystarczyły :-)

    Wystarczyły Tylko że NIE DA SIĘ GO POWIĘKSZYĆ

    A WIDOKU POZIOMEGO NIE MA co by nic nie dało jak kodu NIE MOŻNA POWIĘKSZYĆ