  • Data: 2024-06-06 13:32:04
    Temat: Re: Millenium czyli DEBILE bankowości
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 6 Jun 2024 09:38:20 +0200, _Master_ wrote:

    > Jako pożyteczny idiota tak właśnie masz rozumować ;-)

    Ale przeciez dają mi możliwość czestego sprawdzenia.

    Tylko ja nie mam ani potrzeby, ani zainteresowania :-)

    Natomiast karty kredytowe ... o, tam jest trudniej zobaczyc,
    ile się wydało, ile trzeba zapłacic, kiedy ... i się zastanawiam,
    czy to nie jest działanie celowe ...

    A może po prostu przeciętnemu klientowi, który ma tam stale duże
    zadłużenie, to nie przeszkadza - on chce zapłacic ratę minimalną.
    A banki go kochają ...

    J.