eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiMillenium - karta nie dziala, bank nie wierzyRe: Millenium - karta nie dziala, bank nie wierzy
  • Data: 2011-12-06 06:26:13
    Temat: Re: Millenium - karta nie dziala, bank nie wierzy
    Od: M <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On 5 Gru, 19:31, "MarekZ" <b...@a...w.pl> wrote:

    > IMO na tym etapie skarga gdziekolwiek miałaby znamiona bezsensu.
    >
    > Najpierw zamówienie nowej karty i reklamacja pobranej opłaty, która "na 99%"
    > zostanie rozpatrzona pozytywnie.

    Ale jak sami napisali, nie gwarantują zwrotu opłaty, więc nie mam
    zamiaru jej ponosić.
    Widzę jeszcze jedno wyjście: rozwiązanie umowy i ponowne jej
    podpisanie, skoro dla banku tak jest prościej, niż wymienić wadliwy
    produkt.

    M.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1