eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiMillenium - karta nie dziala, bank nie wierzyRe: Millenium - karta nie dziala, bank nie wierzy
  • Data: 2011-12-06 09:08:45
    Temat: Re: Millenium - karta nie dziala, bank nie wierzy
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "M" <m...@g...com> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:bdbcd1fa-bfa8-4c96-b599-8779c45d8275@c1
    3g2000vbh.googlegroups.com...

    >> IMO na tym etapie skarga gdziekolwiek miałaby znamiona bezsensu.
    >>
    >> Najpierw zamówienie nowej karty i reklamacja pobranej opłaty, która "na
    >> 99%"
    >> zostanie rozpatrzona pozytywnie.
    >
    > Ale jak sami napisali, nie gwarantują zwrotu opłaty, więc nie mam
    > zamiaru jej ponosić.
    > Widzę jeszcze jedno wyjście: rozwiązanie umowy i ponowne jej
    > podpisanie, skoro dla banku tak jest prościej, niż wymienić wadliwy
    > produkt.

    No skoro tak wolisz, to na pewno nikomu w Millennium nie będzie to
    przeszkadzać.

    To jest taki rodzaj zabezpieczenia, bo zawsze może się trafić jakiś
    pierdolnięty klient, który zażyczy sobie dwustu wymian karty rocznie pod
    pretekstem ich złego działania, po czym sprzeda te plastiki za jakieś 50 zł
    jakimś kolekcjonerom czy tam komuś. Albo z mikroprocesorów będzie chciał
    odzyskać miedź albo złoto.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

  • 06.12.11 10:15 M
  • 06.12.11 10:39 MarekZ

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1