eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiMillenium - karta nie dziala, bank nie wierzyRe: Millenium - karta nie dziala, bank nie wierzy
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!plix.pl!newsfeed1.plix.pl!newspeer1.de.
    telia.net!newspeer4.de.telia.net!de.telia.net!nx02.iad01.newshosting.com!newsho
    sting.com!198.186.194.249.MISMATCH!transit3.readnews.com!news-out.readnews.com!
    transit4.readnews.com!postnews.google.com!c13g2000vbh.googlegroups.com!not-for-
    mail
    From: M <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Millenium - karta nie dziala, bank nie wierzy
    Date: Mon, 5 Dec 2011 22:26:13 -0800 (PST)
    Organization: http://groups.google.com
    Lines: 15
    Message-ID: <b...@c...googlegroups.com>
    References: <b...@b...googlegroups.com>
    <8...@d...googlegroups.com>
    <jbj0n6$i1n$1@srv.cyf-kr.edu.pl>
    NNTP-Posting-Host: 213.135.33.97
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: posting.google.com 1323152773 1432 127.0.0.1 (6 Dec 2011 06:26:13 GMT)
    X-Complaints-To: g...@g...com
    NNTP-Posting-Date: Tue, 6 Dec 2011 06:26:13 +0000 (UTC)
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: c13g2000vbh.googlegroups.com; posting-host=213.135.33.97;
    posting-account=2XfsOwoAAADpzbte2D_7v0aQyWK0Sj5E
    User-Agent: G2/1.0
    X-Google-Web-Client: true
    X-Google-Header-Order: HUALESNKRC
    X-HTTP-UserAgent: Mozilla/5.0 (X11; U; Linux i686; en-US; rv:1.9.0.19)
    Gecko/2010040118 Ubuntu/8.10 (intrepid) Firefox/3.0.19,gzip(gfe)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:563154
    [ ukryj nagłówki ]

    On 5 Gru, 19:31, "MarekZ" <b...@a...w.pl> wrote:

    > IMO na tym etapie skarga gdziekolwiek miałaby znamiona bezsensu.
    >
    > Najpierw zamówienie nowej karty i reklamacja pobranej opłaty, która "na 99%"
    > zostanie rozpatrzona pozytywnie.

    Ale jak sami napisali, nie gwarantują zwrotu opłaty, więc nie mam
    zamiaru jej ponosić.
    Widzę jeszcze jedno wyjście: rozwiązanie umowy i ponowne jej
    podpisanie, skoro dla banku tak jest prościej, niż wymienić wadliwy
    produkt.

    M.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1