  • Data: 2010-01-24 19:34:56
    Temat: Re: Millenium opłata za przelew do US
    Od: "maincoon" <k...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Pisalem nie raz, ze w Polsce jest jak w salwadorze. Banki tworza prawo i
    > banki wybieraja wladcow w Polsce;)
    > (prosze peresledzic komu banki finansowaly kapmanie wyborcze)
    > Panstwo nakazuje by obywatele korzystali z bankow bank kasuje.
    > Czy nie o to chodzi w polskim liberalizmie? ;)
    >
    > ps. wszelkie rozliczenia z angielskim urzedem podatkowym nie sa obciazone
    > oplatami.

    Głównie chodzi mi o to że klienta który jest u nich od 20 lat np. powiadomić
    o tytule wykonawczym US.
    Sam bym dokonał przelewu na te 100 pln i nie byłoby sprawy.
    A tak odbieram to jako okazję do zarobienia przez bank 30 zł.
    Uważam, może niesłusznie, że dla takich klientów jak ja bank powinien
    stosować ludzkie podejście do sprawy...