  • 1. Data: 2010-01-23 23:32:14
    Temat: Millenium opłata za przelew do US
    Od: "maincoon" <k...@t...pl>

    Urząd Skarbowy wysłał do mojego Banku Millenium tytuł wykonawczy za
    niezapłacony mandat.
    Bank wykonał przelew 106,50 (mandat 100 zł) na konto US w moim imieniu i
    skasował 30 zł za przelew do innego banku.
    Pomijam sytuację że żadna pinda do mnie z Banku nie zadzwoniła, a z
    duperelami dzwonić potrafią dosyć często.
    Mam bezpłatne przelewy w internecie, stąd moje zdziwienie za co ta opłata.
    Ciekawe jest to że nikt na infolini Banku nie może mi wyjaśnić za to
    skasowali te 30 PLN.
    Czy ktoś przerabiał już podobny temat i zna wyjaśnienie.

  • 2. Data: 2010-01-24 01:35:58
    Temat: Re: Millenium opłata za przelew do US
    Od: "Bogdan B." <g...@r...pl>

    W dniu 2010-01-24 00:32, maincoon pisze:
> [...]
    > skasował 30 zł za przelew do innego banku.
    > Ciekawe jest to że nikt na infolini Banku nie może mi wyjaśnić za to

    http://www.millenet.pl/images/PL/prowizje_oplaty_200
    9_08_01_POL_2180751.pdf?_requestid=2262944

    inne usługi, realizacja tytułu wykonawczego: 30 zł

  • 3. Data: 2010-01-24 09:10:24
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    > Pomijam sytuację że żadna pinda do mnie z Banku nie zadzwoniła, a z
    > duperelami dzwonić potrafią dosyć często.

    bo dzwonić nie musiała, zrealizowali tytuł wykonawczy, o tym nie trzeba
    informować

    > Mam bezpłatne przelewy w internecie, stąd moje zdziwienie za co ta opłata.
    > Ciekawe jest to że nikt na infolini Banku nie może mi wyjaśnić za to
    > skasowali te 30 PLN.

    za realizację tytułu wykonawczego banki słono sobie liczą...opłata
    zgodna z toip, dziwne ze na infolinii nie wiedzieli!

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 4. Data: 2010-01-24 13:35:00
    Od: dwr <dwr@TEGO_NIE_MA_I_USUN_TO_g_a_z_e_t_a.pl>

    RobertS pisze:

> [...]
    >
    > za realizację tytułu wykonawczego banki słono sobie liczą...opłata
    > zgodna z toip, dziwne ze na infolinii nie wiedzieli!

    Inna rzecz, że to granda ze strony banków. Ta operacja niewiele się
    różni od normalnego przelewu. A że mają prawo a nawet obowiązek to
    wykonać to kroją oj kroją.
    Ja swego czasu w mbanku poradziłem sobie przez zatrzymanie przelewów na
    konto firmowe. Zapłaciłem te same tytuły z konta prywatnego po 1 zł.
    Wcześniej wywalczyłem tylko zwolnienie zajęcia z prywatnego na podstawie
    kwoty wolnej od zajęć. Trochę to wszystko trwało ale tytułów było 5,
    więc oszczędność 145 zł to przy zajęciu na kwotę ok. 700 zł było sporo.
    Granda i tyle!

  • 5. Data: 2010-01-24 17:45:25
    Od: "pmlb" <p...@d...com>

    > Inna rzecz, że to granda ze strony banków. Ta operacja niewiele się różni
    > od normalnego przelewu. A że mają prawo a nawet obowiązek to wykonać to
    > kroją oj kroją.

    Pisalem nie raz, ze w Polsce jest jak w salwadorze. Banki tworza prawo i
    banki wybieraja wladcow w Polsce;)
    (prosze peresledzic komu banki finansowaly kapmanie wyborcze)
    Panstwo nakazuje by obywatele korzystali z bankow bank kasuje.
    Czy nie o to chodzi w polskim liberalizmie? ;)

    ps. wszelkie rozliczenia z angielskim urzedem podatkowym nie sa obciazone
    oplatami.

  • 6. Data: 2010-01-24 19:34:56
    Od: "maincoon" <k...@t...pl>

> [...]
    > Czy nie o to chodzi w polskim liberalizmie? ;)
    >
    > ps. wszelkie rozliczenia z angielskim urzedem podatkowym nie sa obciazone

    Głównie chodzi mi o to że klienta który jest u nich od 20 lat np. powiadomić
    o tytule wykonawczym US.
    Sam bym dokonał przelewu na te 100 pln i nie byłoby sprawy.
    A tak odbieram to jako okazję do zarobienia przez bank 30 zł.
    Uważam, może niesłusznie, że dla takich klientów jak ja bank powinien
    stosować ludzkie podejście do sprawy...

  • 7. Data: 2010-01-24 20:07:26
    Od: plusz <p...@g...com>

    On 24 Sty, 20:34, "maincoon" <k...@t...pl> wrote:
> [...]
    > A tak odbieram to jako okazję do zarobienia przez bank 30 zł.
    > Uważam, może niesłusznie, że dla takich klientów jak ja bank powinien

    to dlaczego nie przelałeś w terminie płatności mandatu?

    --
    plusz

  • 8. Data: 2010-01-24 21:01:51
    Od: "kashmiri" <x...@g...com>

    pmlb <p...@d...com> had the courage to write:

> [...]
    > Panstwo nakazuje by obywatele korzystali z bankow bank kasuje.
    > Czy nie o to chodzi w polskim liberalizmie? ;)

    Masz do wyboru rowniez bezplatne banki. Ciesz sie, ze nie jest jak w
    Stanach, tam bys dopiero zobaczyl, co to grabiez przez banki w imieniu
    prawa.

    > ps. wszelkie rozliczenia z angielskim urzedem podatkowym nie sa obciazone
    > oplatami.

    Owszem, w UK przelewy masz za darmo (niektorzy mowia, ze juz niedlugo), za
    to banki odbijaja to sobie na oplatach karnych i zalosnym oprocentowaniu...

    k.

  • 9. Data: 2010-01-24 22:04:42
    Od: "maincoon" <k...@t...pl>

> [...]
    > stosować ludzkie podejście do sprawy...

    to dlaczego nie przelałeś w terminie płatności mandatu?

    zwyczajnie w świecie zapomniałem...

  • 10. Data: 2010-01-25 00:08:36
    Od: "MHC Mega" <m...@p...wp.pl>

    pmlb wrote:

    > (prosze peresledzic komu banki finansowaly kapmanie wyborcze)

    Gdzie to się śledzi, gdzies w internecie?

    --
    Pzdr.
    Mega