  • Data: 2010-03-18 09:43:17
    Temat: Re: [Millennium][Bilix] Nowe uslugi w bankach
    Od: "Valdi" <V...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "krzysztofsf" news:hnsahp$25h$1@news.onet.pl

    > Billix ma ta wade dla stosujacej go firmy, ze (z tego co wywnioskowalem
    > z czytanego kiedys opisu uslugi) klient sam podejmuje decyzje kiedy
    > puscic platnosc.

    no ale przecież jest termin płatności, po którym firma, która wystawiła
    rachunek nalicza sobie odpowiednie odseteki za zwłokę.
    Podobny mechanizm przecież występuje w przypadku standardowego opłacania
    rachunków przez net (zwykły przelew). Masz termin do którego masz się
    wyrobić a jeżeli nie to będzie to o czym napisałem powyżej.
    Np. do zakładu energetycznego zawsze przelewam w ostatnim dniu płatności -
    najwięksi bandyci jak najkrócej powinni obracać moim groszem, który płacę za
    cholernie drogą usługę. (bo chyba nie powiecie, że dostaję rachunki, w
    których opłata za prąd wynosi 0 PLN a inne opłaty stanowią kilkadziesiąt
    złotych... śmiać się czy płakać).