  • Data: 2012-07-03 15:21:23
    Temat: Re: [Millennium] Koniec premii 3% za CashBack?
    Od: "TrzyLinie" <t...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

    http://www.bankmillennium.pl/static-content/PL/Oplat
    y-Prowizje-2.06.2012_759778.pdf

    > gdzie to widzisz?? bo ja widzę, że
    > Wypłata gotówki: w ramach usługi CashBack 0/0,5 zł przy czym opłata za
    > usługę Cash Back nie jest pobierana do 31 grudnia 2012 r.

    Faktycznie... Są dwie rzeczy. W TOiP do konta jest wypłata gotówkowa "W
    punktach akceptujących kartę w Polsce (POS)" i to jest płatne 6 zł.
    I w TOiP do kart jest osobno cashback - bezpłatny do końca roku.

    Chyba faktycznie to płatne to wypłata w POSie na poczcie.

    EOT, pls