  • Data: 2008-06-03 15:14:09
    Temat: Re: Millennium - Millenet a reklamacja
    Od: "MisiekK" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Konrad N>S>" <n...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:g21d9k$1agt$1@opal.icpnet.pl...
    > czy w systemie millenet da się złożyć reklamację, i czy ją rozpatrzą, czy
    > pozostaje jedynie wysyłanie poleconych?
    > rozpatrują, czy odsyłają do tradycyjnego poleconego?
    >
    > pytam, bo tam opisałem im moje niezadowolenie z faktu pobrania mi opłaty
    > za ubezpieczenie "bezpieczna karta"

    No problem - zawsze tak załatwiam błahe sprawy z tym bankiem.
    Opłaty oddają po czasie (około tygodnia dwóch), co nie zmienia faktu że w
    czasie 3 lat próbowali pobierać je kilkakrotnie.
    W trakcie załatwiania kredytu hip. zaginał mój wpis do hipoteki (nie wziąłem
    potwierdzenia w oddziale), i
    przez 3 miesiące pobierali 27zł jako ubezpieczenie (załatwienie odpisu to u
    mnie min miesiąc,
    ubezpieczenie jest na okres miesiąca itd.).Kasy nie oddali oczywiście,
    chociaż wpis był u nich zanim wpłynęły
    pieniądze z kredytu (brakowało odpisu po uprawomocnieniu wpisu).

    --
    MisiekK