  • 1. Data: 2008-06-02 18:14:26
    Temat: Millennium - Millenet a reklamacja
    Od: "Konrad N>S>" <n...@o...pl>

    czy w systemie millenet da się złożyć reklamację, i czy ją rozpatrzą, czy
    pozostaje jedynie wysyłanie poleconych?
    rozpatrują, czy odsyłają do tradycyjnego poleconego?

    pytam, bo tam opisałem im moje niezadowolenie z faktu pobrania mi opłaty za
    ubezpieczenie "bezpieczna karta"

    a przecież:
    nie zaznaczałem, prosiłem pracownika o wyłączenie wszelkich opłat.
    zapytałem podczas weryfikacji telefonicznej wniosku czy jest wszystko wyłączone.
    po dowiezieniu dokumentów do banku też dzwonił ktoś z centrali i potwierdził ich
    wpływ i tego kogoś też pytałem, czy mam wyłączone ubezpieczenia.

    za kwiecień nie pobrali. za maj już pobrali.

  • 2. Data: 2008-06-02 18:25:07
    Temat: Re: Millennium - Millenet a reklamacja
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Mon, 2 Jun 2008 20:14:26 +0200, Konrad N>S> napisał(a):

    > czy w systemie millenet da się złożyć reklamację

    Da się.

    > i czy ją rozpatrzą

    Rozpatrzą, jeśli masz rację, to nawet rozpatrzą pozytywnie. Ale że szybko
    to pójdzie, to bym nie liczył, niezależnie od drogi składania reklamacji. U
    mnie załatwianie jednej bzdury trwało miesiąc, drugiej - prawie trzy.

    AK

  • 3. Data: 2008-06-02 18:58:54
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Konrad N>S> napisał(a):
    > czy w systemie millenet da się złożyć reklamację, i czy ją rozpatrzą,
    > czy pozostaje jedynie wysyłanie poleconych?
    > rozpatrują, czy odsyłają do tradycyjnego poleconego?

    Mozna. Ja skladalem tak reklamacje, bo mi naliczyli odsetki od
    przeniesionego zadluzenia przy zmianie ich MC na AmEx'a. Rozpatrzyli
    pozytywnie tylko ze zwrocili za duzo kasy :) Po jakims czasie jednak
    skorygowali.

    --
    Mithos

  • 4. Data: 2008-06-03 15:14:09
    Od: "MisiekK" <d...@w...pl>

    Użytkownik "Konrad N>S>" <n...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > rozpatrują, czy odsyłają do tradycyjnego poleconego?
    >
    > pytam, bo tam opisałem im moje niezadowolenie z faktu pobrania mi opłaty

    No problem - zawsze tak załatwiam błahe sprawy z tym bankiem.
    Opłaty oddają po czasie (około tygodnia dwóch), co nie zmienia faktu że w
    czasie 3 lat próbowali pobierać je kilkakrotnie.
    W trakcie załatwiania kredytu hip. zaginał mój wpis do hipoteki (nie wziąłem
    potwierdzenia w oddziale), i
    przez 3 miesiące pobierali 27zł jako ubezpieczenie (załatwienie odpisu to u
    mnie min miesiąc,
    ubezpieczenie jest na okres miesiąca itd.).Kasy nie oddali oczywiście,
    chociaż wpis był u nich zanim wpłynęły
    pieniądze z kredytu (brakowało odpisu po uprawomocnieniu wpisu).

    --
    MisiekK