eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiMillennium - coraz ciekawiejRe: Millennium - coraz ciekawiej
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!nf1.ipartners.pl
    !ipartners.pl!news.sileman.pl!not-for-mail
    From: Wojciech Nawara <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Millennium - coraz ciekawiej
    Date: Mon, 10 Sep 2007 22:11:14 +0200
    Organization: TVK Elsat news server (test)
    Lines: 31
    Message-ID: <fc47to$27r$2@kushnir.sileman>
    References: <fbvc87$qns$1@kushnir.sileman>
    NNTP-Posting-Host: host-d9ada387.elsat.net.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: kushnir.sileman 1189454584 2299 217.173.163.135 (10 Sep 2007 20:03:04 GMT)
    X-Complaints-To: u...@k...sileman
    NNTP-Posting-Date: Mon, 10 Sep 2007 20:03:04 +0000 (UTC)
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.6 (Windows/20070728)
    In-Reply-To: <fbvc87$qns$1@kushnir.sileman>
    X-Antivirus: avast! (VPS 000774-1, 2007-09-10), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:425288
    [ ukryj nagłówki ]

    Wojciech Nawara pisze:

    > Początkowo mnie to może trochę bawiło, ale teraz robi się już upierdliwe...

    Złożyłem reklamację via Millenet. Zaznaczyłem, iż "Proszę o
    potraktowanie niniejszej wiadomości jako oficjalnej reklamacji." Tego
    samego dnia nadeszła odpowiedź:

    Szanowny Panie,
    W odpowiedzi na Pana zapytanie o przerwy konserwacyjne uniemożliwiające
    korzystanie z kart informujemy, że Bank nie ma żadnych planowanych
    przerw uniemożliwiających korzystanie z kart, jedyną możliwością jest
    wystąpienie awarii na drodze transmisji płatności, co nie jest do
    przewidzenia z wyprzedzeniem.
    Dziękujemy za kontakt z naszym Bankiem.
    Z poważaniem,
    [Imię i Nazwisko]
    Departament Bankowości Elektronicznej.

    Pffff.
    Primo - Szanowna Pani chyba pomyliła swoje stanowisko z Wydziałem
    Rozpatrywania Reklamacji.

    Secundo - rzekome "awarie na drodze transmisji" dziwnym zbiegiem
    okoliczności występują akurat wtedy, gdy Millenet ma przerwę
    konserwacyjną. To, że inne karty VISA w tym samym czasie działają
    nadzwyczaj poprawnie to też czysty przypadek.

    Chyba trzeba się wynosić. Zanim to uczynię posprawdzam dokładniej
    działanie karty w czasie niedostępności Millenetu, bo może bank sam nie
    wie co się dzieje i trzeba go uświadomić?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1