eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiMillennium - coraz ciekawiejRe: Millennium - coraz ciekawiej
  • Data: 2007-09-10 20:11:14
    Temat: Re: Millennium - coraz ciekawiej
    Od: Wojciech Nawara <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Wojciech Nawara pisze:

    > Początkowo mnie to może trochę bawiło, ale teraz robi się już upierdliwe...

    Złożyłem reklamację via Millenet. Zaznaczyłem, iż "Proszę o
    potraktowanie niniejszej wiadomości jako oficjalnej reklamacji." Tego
    samego dnia nadeszła odpowiedź:

    Szanowny Panie,
    W odpowiedzi na Pana zapytanie o przerwy konserwacyjne uniemożliwiające
    korzystanie z kart informujemy, że Bank nie ma żadnych planowanych
    przerw uniemożliwiających korzystanie z kart, jedyną możliwością jest
    wystąpienie awarii na drodze transmisji płatności, co nie jest do
    przewidzenia z wyprzedzeniem.
    Dziękujemy za kontakt z naszym Bankiem.
    Z poważaniem,
    [Imię i Nazwisko]
    Departament Bankowości Elektronicznej.

    Pffff.
    Primo - Szanowna Pani chyba pomyliła swoje stanowisko z Wydziałem
    Rozpatrywania Reklamacji.

    Secundo - rzekome "awarie na drodze transmisji" dziwnym zbiegiem
    okoliczności występują akurat wtedy, gdy Millenet ma przerwę
    konserwacyjną. To, że inne karty VISA w tym samym czasie działają
    nadzwyczaj poprawnie to też czysty przypadek.

    Chyba trzeba się wynosić. Zanim to uczynię posprawdzam dokładniej
    działanie karty w czasie niedostępności Millenetu, bo może bank sam nie
    wie co się dzieje i trzeba go uświadomić?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1