    From: "a...@g...com" <a...@g...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Millennium i naliczanie odsetek na KK
    Date: Wed, 5 May 2010 13:53:21 -0700 (PDT)

    On 4 Maj, 17:51, Karol <K...@S...pl> wrote:

    > Faktycznie masz rację :-( Nie mniej jednak uważam, że zostałem
    > wprowadzony w błąd przez pracownika banku...
    >
    > Gdzie pisze w regulaminie, że transakcje są rozliczane od
    > najwcześniejszej do najpóźniejszej, ewentualnie kolejność (najpierw
    > spłata zadłużenia w innym banku a potem bezgotówkowe...)
    >
    > --
    >
    > Pozdrawiam
    > Karol
    Witam
    w zwiazku z moja emigracja dawno tu nie byłem ale z tego co kolega
    pisze to zrobil tak zwany balance transfer i pozniej zaczal uzywac tej
    samej karty jako normalnej, otoz caly trik na tym wlasnie polega
    przelewasz na inne konto (czy to KK czy kredyt) pieniadze z limitu
    karty i niby tanszy kredyt a tu klops bo owszem to z balance transfer
    jest na 9,9% ale reszta jak wspomniano 20%, PODSTAWOWA ZASADA robisz z
    karty BALANCE TRANSFER = NIE UZYWAJ JEJ DO MOMENTU SPŁATY , tu gdzie
    jestem to na różnych serwisach www z poradami tak właśnie radzą i tu
    mają rację, z tym że za balance transfer jest tylko prowizja do zwykle
    3% kwoty, ale okres spłaty to do nawet 16mcy, więc nie bywa to tak
    dotkliwe jeden koleś co pracuje w banku spłaca tak samochód (zapłacił
    KK) teraz już chyba trzecią kartą ( transferem ;) ) ile oszczędził
    dzięki temu nie wiem ale pewnie sporo