  • Data: 2003-07-13 17:22:42
    Temat: Re: Millennium - jak wyplacic?
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dżony Bigut wrote:
    > tak z czystej ciekawości, jeśli się ktoś interesuje bankowością,
    > zwłaszcza jeśli z danej usługi za chwilę ma się skorzystać...

    Problem w tym, ze tam TOiP nie bylo, chociaz usilnie szukalem. Bylo
    mase rekalmowek, byly na scianie wyniki banku, byla tabela
    oprocentowania, a przy dwoch stanowiskach, przy ktorym bylem TOiP nie
    bylo.
    Na pytanie jakie sa oplaty za konto - dostalem odpowiedz, ze ich nie
    ma i ze zalozenie trwa chwile.
    Oplaty za prowadzenia konta sa rzecza normalna, za wyplate z konta
    dolarowego - to chyba ewenement, taki jaki kiedys byl w MultiBanku,
    gdzie pobierali 0,1% za wplate na konto walutowe o ile dobrze
    pamietam.

    Z Millennium zupelnie nie korzystam, karta lezy sobie na biurku -
    korzystalem z niej na Cyprze - i jestem b. zadowolony z kursow i np.
    stalej oplaty za wyplate z bankomatu.

    Pieniadze na moim koncie nie sa ich, konto nie jest oprocentowane
    (czyli to oni zarabiaja na oprocentowaniu), a do tego klient obarczony
    jest oplata za przetrzymanie swoich pieniedzy.

    W umowie rachunku TOiP oczywiscie nie bylo, w najblizszej okolicy
    stanowiska tez nie (chociaz miejsce na oprocentowanie o ten stos
    ulotek bylo jak najbardziej ;). Skoro pracownik banku informuje mnie,
    ze nie ma zadnych oplat zwiazanych z posiadaniem tego konta...

    Huh - najlepiej pozamykac w cholere te konta bo ich sie za duzo juz
    namnozylo i sie pozniej burze, jak to normalna praktyka ;)