    From: darek <d...@f...com.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Millennium - koniec darmowych spłat innych kart
    Date: Mon, 10 Jul 2006 11:52:32 +0200

    RobertS napisał(a):

    >i co zadnego kwasu?

    Zadnego

    >1. przelew na inne wlasne konto (w bzwbk, innym banku)
    >2. splata kk (z bzwbk, z innego banku)?

    Przelewy wykonane na rachunek wlasny i rachunek KK w iinnym banku.

    >ciekawe jak oni te przelewy monitoruja?

    Ich FAQ dotyczacy przelewow z KK jest niejednoznaczny, zgodnie z opinia
    konsultantow, przelwow nie wolno dokonywac na rachunek wlasny lub
    racunek KK prowadzonych tylko przez BZWBK. Nie mam tam innej karty ani
    brrrrrrrr... konta osobistego, wiec nie testowalem co staloby sie :-)

    >nie obawiasz sie, ze transakcja zostanie potraktowana jako gotowkowa etc...?

    Nie zostala (minal juz okres rozliczeniowy), poza 3 zl prowizji zadnych
    innych konsekwencji. Zreszta zgodnie z regulaminem te operacje moga
    tylko i wylacznie byc traktowane jako bezgotowkowe, pomijajac wspomniana
    stala prowizje.

    Pozdrawiam,
    darek