    From: "hiolka " <h...@g...SKASUJ-TO.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Millennium - moje dzisiejsze walki...
    Date: Tue, 21 Jul 2009 09:20:51 +0000 (UTC)

    > A ze zmianą rodzaju konta (Superkonto na zwykłe/lokacyjne/rach.
    > techniczny) ma ktoś jakieś nowe doświadczenia? Zdecydowali się co do
    > procedur w tej sprawie?

    Jestem z tych zainteresowanych konwersją rachunku Premium na rachunek
    techniczny. Na razie doświadczam chaosu, jaki panuje w Millenium:

    1. od prawie tygodnia czekam na odpowiedz na maila w tej sprawie wysłanego
    przez Millekontakt..., prawdopodobnie się nie doczekam.

    2. efekt pierwszego, ubiegłotygodiowego telefonu na infolinię w sprawie
    konwersji rachunku to zalecenie udania się do oddziału w celu załatwienia
    tej
    sprawy, najlepiej w okolicach końca lipca. Dodatkowo wówczas dowiedziałam
    się, że po konwersji będzie nadal będzie dostęp do rachunku przez Millenet
    (wydało mi się to mało prawdopodobne)

    3. wczorajsza wizyta w oddziale... Tam kwestia konwersji jest prawie w ogóle
    nieznana, w każdym razie nie wiedziano nic o jakiejkolwiek procedurze, która
    by to umożliwiała. Pani konsultantka swtierdziła, że nie jest możliwa
    konwersja na rachunek techniczny, jeżeli posiada się zapis o rachunku
    bankowym w umowie kredytowej (sic), może co najwyżej zmienić mi konto na
    tańszą wersję. A jeżeli mam jakieś wątpliwości, to mogę do nich napisać
    pismo
    z zażaleniem (tu podsunięto mi czystą kartkę i długopis.

    Żałość i zwątpienie. Kwestia klauzul niedozwolonych i przymuszanie klientów
    wbrew prawu do posiadania rachunku osobistego w ogóle nie brzmiała znajomo
    (haaloo, Millenium, jak szkolicie swoich pracowników??). Cała próba
    poradzenia sobie pani z niezaną sytuacją polegała na konsulatacjach z
    koleżanką (równie "dobrze poinformowaną") przez ściankę między biurkami.
    Generalnie nic tam nie zwojowałam, wkurzona zadzwoniłam po raz kolejny na
    infolinię i informacja, którą tam uzyskałam wydaje się najbardziej wiążąca i
    prawdopodobna:

    4. Info od konsultanta infolinii:
    - pod koniec miesiąca będzie możliwa bezpłatna (i podobno bezproblemowa)
    konwersja konta Premium na rachunek techniczny.
    - nie będzie dostępu do tego rachunku przez Millenet (info o saldzie przez
    telefon lub w oddziale) - ot, rozwiązanie na miarę ery informatycznej, nawet
    w głupiej (przepraszam elektrownio!) elektrowni mam podgląd przez internet
    do
    salda swojego rachunku...
    -konwersji będzie trzeba dokonać w oddziale.

    Takie są wieści z placu boju.

    A tu krótkie info do Millenium, jeżeli ktoś z tego banku czyta o nim opinie
    internecie:

    - szkolcie swoich konsultantów, klienci oczekują fachowej informacji
    (zamiast
    niedouczenia lub wręcz świadomego wprowadzania w błąd), a nie rybich oczu po
    drugiej stronie biurka.
    - zadbajcie o spójne i jednolite stanowisko w jakiejś sprawie - różne info z
    Infolinii, niedoinformowanie oddziałów, ignorowanie klientów przez
    millekontakt.
    - przesyłajcie szybciej info o procedurach do oddziałów - jeżeli do końca
    lipca nadal nic nie będzie wiadomo o procedurze konwersji, to wówczas spora
    liczba klietów może stracić panowanie nad nerwami w bezpośrednim kontakcie z
    konsultantami.
    - pomyślcie nad okrojoną wersją Millenetu dla posiadaczy rachunków
    technicznych (choćby tylko z zakładką "kredyt")

    To tyle, pozdrawiam!