    From: Ra <a...@a...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Millennium - moje dzisiejsze walki...
    Date: Tue, 21 Jul 2009 19:00:41 +0200

    hiolka pisze:

    > Jestem z tych zainteresowanych konwersją rachunku Premium na rachunek
    > techniczny. Na razie doświadczam chaosu, jaki panuje w Millenium:

    problem jest taki że decyzja była chyba dość nagła, nie ma jeszcze
    rozwiązania informatycznego, zresztą to typowy problem w wielu firmach
    gdzie zapomina się o it i it z gazet się dowiaduje o nowych rzeczach
    > 1. od prawie tygodnia czekam na odpowiedz na maila w tej sprawie
    wysłanego
    > przez Millekontakt..., prawdopodobnie się nie doczekam.
    >
    > 2. efekt pierwszego, ubiegłotygodiowego telefonu na infolinię w sprawie
    > konwersji rachunku to zalecenie udania się do oddziału w celu
    załatwienia
    > tej
    > sprawy, najlepiej w okolicach końca lipca. Dodatkowo wówczas
    dowiedziałam
    > się, że po konwersji będzie nadal będzie dostęp do rachunku przez
    Millenet
    > (wydało mi się to mało prawdopodobne)
    techniczne nie, lokacyjne tak

    > 3. wczorajsza wizyta w oddziale... Tam kwestia konwersji jest prawie
    w ogóle
    > nieznana, w każdym razie nie wiedziano nic o jakiejkolwiek
    procedurze, która
    > by to umożliwiała. Pani konsultantka swtierdziła, że nie jest możliwa
    > konwersja na rachunek techniczny, jeżeli posiada się zapis o rachunku
    > bankowym w umowie kredytowej (sic), może co najwyżej zmienić mi konto na
    > tańszą wersję. A jeżeli mam jakieś wątpliwości, to mogę do nich napisać
    > pismo
    > z zażaleniem (tu podsunięto mi czystą kartkę i długopis.
    panie sie nie znają i generalnie mają zakaz takiej konwersji, musisz
    pogadać z kierownikiem jego nie obowiązuje takie zalecenia

    > Żałość i zwątpienie. Kwestia klauzul niedozwolonych i przymuszanie
    klientów
    > wbrew prawu do posiadania rachunku osobistego w ogóle nie brzmiała
    znajomo
    > (haaloo, Millenium, jak szkolicie swoich pracowników??). Cała próba
    > poradzenia sobie pani z niezaną sytuacją polegała na konsulatacjach z
    > koleżanką (równie "dobrze poinformowaną") przez ściankę między
    biurkami.
    tak u nich jest
> [...]
    > infolinię i informacja, którą tam uzyskałam wydaje się najbardziej
    wiążąca i
    > prawdopodobna:
    >
    > 4. Info od konsultanta infolinii:
    > - pod koniec miesiąca będzie możliwa bezpłatna (i podobno bezproblemowa)
    > konwersja konta Premium na rachunek techniczny.
    > - nie będzie dostępu do tego rachunku przez Millenet (info o saldzie
    przez
    > telefon lub w oddziale) - ot, rozwiązanie na miarę ery
    informatycznej, nawet
    > w głupiej (przepraszam elektrownio!) elektrowni mam podgląd przez
    ciekawe rachunki u nas płaci się stoenowi a on nie ma takich bajerów

    widać też po odpisach bre - drugiego spekulanta na opcjach - że nieźle
    musieli popłynąć. szkoda tylko że dział inwestycji dostaje solidne
    premie za zyski a za straty płaci część detaliczna