    From: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Millennium promuje karty kredytowe
    Date: Thu, 07 Oct 2004 14:24:35 GMT
    Sender: g...@p...onet.pl@v20-s1.itpp.pl

    On Wed, 6 Oct 2004 15:23:04 +0200, "Michał 'Amra' Macierzyński"
    <m...@p...pl> wrote:

    >Od 1 października br. Bank Millennium oferuje karty kredytowe również
    >Klientom nie posiadającym rachunku oszczędnościowo - rozliczeniowego w
    >Banku.
    >Dodatkowo w okresie promocyjnym karty oferowane są bez pobierania opłaty za
    >wydanie i użytkowanie karty w pierwszym roku, a oprocentowanie kredytu w
    >karcie wynosi 0%.
    >http://banki.prnews.pl/index.php/display,6808

    Wraz z Kartą Kredytową Millennium Visa economic Bank oferuje
    atrakcyjne pakiety ubezpieczeń zawierające m.in. ubezpieczenie
    gwarancji najniższej ceny zakupów dokonanych przy użyciu Karty

    "ubezpieczenie gwarancji najniższej ceny zakupów". znaczy co, jak
    kupie cos, a potem znajde gdzies taniej, to mi oddadza roznice???
    kolejny marketingowy belkot. w zasadzie nie powinienem tego tak
    oceniac, dopoki nie przeczytam OWU, ale doswiadczenie zyciowe
    wskazuje, ze nawet szkoda czasu na lekture :-)

    G.