  • Data: 2008-09-24 16:22:58
    Temat: Re: Millennium - telefon do oddziału
    Od: Daniel <d...@l...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Sep 23, 6:57 pm, " 666" <u...@w...eu> wrote:
    > Kiedyś zdobyłem przez recepcję centrum handlowego z oddziałem tego banku.
    > Sposób jak sposób, ale może się przyda.

    zalogi.

    Nie no ja tez juz mam numer - wyswielil mi sie w pracy na telefonie :)
    Na komorce sie nie wyswietla...
    Tylko sie zastanawiam nad logicznoscia takiego rozwiazania. Jak juz
    cos zalatwiam z konkretnym pracownikiem banku to wole tylko z nim
    bo inni musza wiecej czasu stracic na zapozananie sie z tematem niz to
    warte.
    Lepsza obsluga klienta+mniejsze koszty dla banku.