  • Data: 2007-08-22 21:46:16
    Temat: Re: Millennium - zmiana regulaminu i cennika KK
    Od: "a" <r...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "MarekZ" <m...@t...irc.pl> napisał w wiadomości
    news:fai2kr$r3j$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Użytkownik "Mithos" <f...@a...pl> napisał w wiadomości

    > Wszystko na gorsze.
    > Za duplikat wyciagu- 30 zł
    > Za zmianę limitu karty na wniosek klienta - 20 zł (dziwne i
    niesympatyczne)
    > Zaświadczenie o zamknięciu karty - 50 zł (chamstwo w biały dzień)
    > Gotówkowa spłata zadłużenia w oddziale - 15 zł (czysta i żenująca głupota
    > oraz nie wiem czy to w ogóle zgodne z prawem, bo wychodzi na to, że wpłata
    > na rachunek własny kosztuje 15 zł)

    A to nie wiem po co Ty tam jestes, ciagu dalszego mojej crazy story nie bede
    opisywal, bo nie ma sensu, natomiast 4 lata mam konto w DB za 9 zl, reszta
    jak dla mnie
    bezplatnie. Jak nie dostalem wyciagu, to zglosilem, przyslali ponownie i nic
    mi z konta
    za to nie zeszlo ( chociaz pewnie opl. za duplikat jest ). W tym Mill.
    kierowniczka 5 minut
    mi tlumaczyla czym jest duplikat, az delikatnie jej przerwalem. :)