  • Data: 2009-10-31 12:55:29
    Temat: Re: Mniej do OFE więcej do ZUS ?
    Od: "MK" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:hch5ca$cck$3@news.onet.pl...

    > Mi ZUS przesyła informację ile mam u nich pieniędzy.

    To jakis inny ZUS masz, bo ja dostawalem tylko informacje o wplatach.
    Ostatnia taka informacja to nawet nie pamietam kiedy byla, ale chyba
    dotyczyla wplat sprzed kilku lat. Zeby nie bylo watpliwosci... pracodawca
    oplata skladki bez opoznien i co widac na OFE. Na szczecie kilka m-cy w roku
    nic nie wedruje do ZUS. Niestety do NFZ juz co miesiac :(. Szlag czlowieka
    moze trafic jak widzi, ze za prywatna sluzbe zdrowia placi kilkadziesiat PLN
    i ma podstawowa opieke, a do NFZ idzie kilkanasty tys rocznie i nic w zamian
    nie ma. Do tego jeszcze czesc tej skladki jest opodatkowana. Sluchajac
    informacji o zarobkach w sluzbie zdrowia powinienen miec na wylacznosc
    pielegniarke przez 24h/dobe.

    MK