  • Data: 2010-10-28 08:08:37
    Temat: Re: Moja wlasna struktura....
    Od: Bogusław Faja <z...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 27 Oct 2010 09:44:38 +0200, Jarek Andrzejewski napisał(a):

    > "wynik był dość słaby: na 75 zakładów tylko w 2 przypadkach udało się
    > trafić trójkę, czyli wynik 2 x 20 PLN wygranej. Baaaaaaaardzo słabo"
    >
    > Czy baaardzo?
    > Z ceny losu 20% na wstępie idzie na podatek, połowa pozostałej części
    > na stadiony i jeszcze potem 10% jeśli wygrana przekracza ileś-tam.

    Patrząc na ilość zainwestowanej gotówki spodziewałem się lepszych efektów
    :-) Liczyłem, że przy takiej ilości zakładów na jedno losowanie uda się
    trafić więcej.

    > "skoro ludzie potrafią wygrywać i mieć z tego ,,dodatkową" pensję, to
    > jakaś logika musi tym rządzić"
    >
    > Logika? IMHO "urban legend".

    A jednak Totalizator ma możliwość umieszczenia osób na czarnej liście, z
    którymi nie zamierza grać. Coś musi w tym być.

    Albo... albo wierzą w nadprzyrodzone skłonności niektórych osób do
    wygrywania?

    --
    Kalkulator lokat: http://lepszalokata.pl/