  • Data: 2004-01-09 22:05:26
    Temat: Re: Moje Konto w banku i znajomy
    Od: Marcin Kasperski <M...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Marek" <m...@w...pl> writes:

    > To jezeli ma, to jak sie moge od tego uchronic, nie chce aby ktos moje
    > pieniadze pogladywal

    Pracownicy banku z zasady 'podglądywają' Twoje pieniądze. Jeśli sobie
    tego nie życzysz, trzymaj pieniądze w szafie. Możesz ewentualnie
    rozważyć jako mniejsze zło konto w banku wirtualnym, tam osób mających
    dostęp do kont jest mniej a i o możliwość swobodnego wyszukania sobie
    klienta przez pracownika trochę trudniej.