  • Data: 2011-01-11 22:15:32
    Temat: Re: Moje testy karty internetowej bez plastiku BZWK
    Od: Miernik <p...@p...miernik.name> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 11 Jan 2011 14:24:11 -0600, witek wrote:
    > spróbuj tam gdzie obciążenia są cykliczne na podstawie jednorazowej
    > zgody na początku.
    > Jakies serwisy internetowe z opłatą miesiączną. Na 99% założe się, że
    > opłata za następny miesiąc przejdzie bez problemu robiąc ci debet na
    > koncie technicznym.

    A zna ktoś jakiś taki serwis?

    Bo chciałbym dla testu tak zrobić i zobaczyć co bank z tym zrobi.
    Przecież nie ściągnie mi z konta osobistego, bo niby jakim prawem?
    Zadzwonią do mnie i wyślą list żądając spłaty?
    Bardzo ciekawe...

    A przy okazji to poszukuję jakiegoś serwisu który pozwala ustawić
    cykliczne obciążenie karty tak żeby ta płatność była dla mnie albo
    jakiemuś znajomemu. Chodzi mi o to by ustawić jakiś automat co mi będzie
    co miesiąc z karty MasterCard Payback BZWBK robił transakcje na złotówkę,
    bo jak w miesiącu nie wykonam żadnej transakcji to bank nalicza prowizję
    3 zł. Ma ktoś jakiś pomysł gdzie taki serwis można znaleść? Coś ala Payu
    tylko żeby były cykliczne obciążenia.