  • Data: 2011-01-12 01:24:08
    Temat: Re: Moje testy karty internetowej bez plastiku BZWK
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    On 1/11/2011 4:15 PM, Miernik wrote:

    > A zna ktoś jakiś taki serwis?

    a pierwszy z brzegu pornol. :)

    > Bo chciałbym dla testu tak zrobić i zobaczyć co bank z tym zrobi.
    > Przecież nie ściągnie mi z konta osobistego, bo niby jakim prawem?
    > Zadzwonią do mnie i wyślą list żądając spłaty?
    > Bardzo ciekawe...

    to zalezy od karty i umowy.

    jesli karta jest w jakis sposób powiązana z kontem (chocby nawet w
    umowie bylo zastrzezenie, ze maja prawo sciagnac z kont posiadanych
    przez klienta) to sciagna z konta. Inteligo na ten przykład potrafi
    nawet rozwalić lokate jak na koncie zabraknie kasy dla transakcji debetowką.

    Jeśli nie ma żadnego powiązania, to jak najbardziej masz minus i beda
    domagac sie spłat, np. wezma sobie z nastepnej wplaty na konto karty

    Poczytaj dokładnie regulamin, nie ma mocnych na pewno jest cos
    wspomniane o niedozwolonym saldzie, choćby nawet właśnie z powodu różnic
    kursowych.

    > A przy okazji to poszukuję jakiegoś serwisu który pozwala ustawić
    > cykliczne obciążenie karty tak żeby ta płatność była dla mnie albo
    > jakiemuś znajomemu. Chodzi mi o to by ustawić jakiś automat co mi będzie
    > co miesiąc z karty MasterCard Payback BZWBK robił transakcje na złotówkę,
    > bo jak w miesiącu nie wykonam żadnej transakcji to bank nalicza prowizję
    > 3 zł. Ma ktoś jakiś pomysł gdzie taki serwis można znaleść? Coś ala Payu
    > tylko żeby były cykliczne obciążenia.

    skype ?
    z miesieczną opłatą za jakiś tam serwis. tylko, że to wtedy nie będzie
    złotówka.
    Nie masz jakiś innych rachunków dających się zapłacić kartą.