    Date: Wed, 15 Oct 2003 10:49:54 GMT
    From: f...@y...cum (Piotr)
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Moneybookers juz ma lokalne konto bankowe w Polsce

    On Wed, 15 Oct 2003 12:36:59 +0200, Grzegorz <n...@y...com>
    wrote:

    >1. Wpłacanie do moneybookers polega na wpłacie na konto do DB, a jak
    >się wypłaca stamtąd pieniądze żeby spowrotem znalazły się na przykład
    >na moim koncie mBankowym ? Analogicznie ?

    Masz tam chyba zakladke w Profile > Manage Bank Accounts - nie wiem
    jak mBank ale Inteligo na pewno akceptuje przelewy zza granicy SWIFT
    tyle ze to troche kosztuje (prowizja + przewalutowanie)

    >2. Czy to kosztuje ? Wiadomo że "upload" jest darmowy ale w kolumnie
    >"withdrawn" przy wierszu Polska nic nie ma... co to oznacza ?
    Mozna chyba czekiem ale musisz doczytac.
    Mozesz sie postarac o karte Maestro w jakims serwisie ktory oferuje
    zamiane e-Gold na gotowke - ja mam Meastro wydana przez Loyalbank.com
    i wybiream kase z bankomatow ;)

    --
    Piotr