  • Data: 2023-07-02 08:26:38
    Temat: Re: Motoryzacja ;) w kontekście franciszkanów
    Od: Trybun <M...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

    > Pod koniec 2008 roku spadały ceny samochodów sprzedawanych w Polsce.

    > Każdy? -- bez względu na model i wykończenie? ;)

    Ja wziąłem pod lupę podstawową wersję GLC Coupe benzyna.

    > Zdaję sobie sprawę z tego, że ,, własne tylko upodlenie ducha
    > ugina wolnych szyje do łańcucha''. Poeci wypowiadają tę prawdę
    > różnymi słowami (i różnymi językami) od niepamiętnych czasów.
    > Może nie tylko poeci -- może ogólnie mądrzy...

    > Wg mnie naród ma władzę -- na jaką zasługuje. ;)

    Naród bardzo łatwo można ogłupić, na tym bazowały, bazują i będą
    bazowały różne kreatury pretendujące do miana władców tych ludzi. To
    wręcz czarodzieje bo potrafią perswazją zmusić do kamieniowania swoich
    bliźnich mimo że ci im nic nie zawinili.