  • Data: 2008-07-01 11:14:43
    Temat: Re: Multi -- ZONK!!!
    Od: "Eneuel Leszek" <p...@c...fontem.lucida.console9> szukaj wiadomości tego autora

    "swen" E2gak.172970$N...@n...ams2

    > Doskonale! Wrecz majsterstick:)) zlodziejski.
    > Jak ja uwielbiam bankowosc w Polsce:)))
    > Banki was robia jak chca a wy (nie autor watka) w wiekszosci jeszcze
    > klaszczecie bo "takie sa umowy".
    > No ale wiekszosc wybiera rzad AWS-UW czyli PO i PiS to czemu sie dziwic,
    > wszak PiS i PO sa na garnuszku bankow...

    Jedna wizyta w banku kosztuje mnie drożej niż 3 złote z uwagi chociażby na
    koszty dojazdu, więc straty nie są porażające jak w przypadku Lukas, gdzie
    musiałem dodatkowo (czyli z winy banku) chodzić/jeździć co najmniej 25 razy
    w ciągu kilku miesięcy, ale uważam takie praktyki banku za nieuczciwe.

    Wpłacam pieniądze za pomocą wpłatomatu i nie widzę efektu wpłaty, dlatego
    chcę sprawdzić stan konta po wpłacie. Ponieważ pieniądze nie są księgowane
    natychmiast, stan konta w chwili tego sprawdzania jest taki, jakby wpłaty
    nie było, więc sprawdzam raz jeszcze i raz jeszcze... Później na szczęście
    bierze górę strach przed szatanem (bank znajduje się w strefie płatnego
    parkowania) i niechęć do tracenia kolejnych kilkunastu (czy nawet
    kilkudziesięciu) sekund z których składa się tak zwane życie...

    -=-

    IMO bankierka powinna mnie uprzedzić w chwili otwierania rachunku o tym,
    że sprawdzanie stany konta w ich bankomacie jest płatne. Oczywiście można
    zasłonić się umowami, cennikami, regulaminami oraz tabelami opłat i prowizji,
    ale z mojej strony oczywistym zachowaniem jest w takim układzie skorzystanie
    ze stosownych punktów regulaminu i umowy, które dają mi możliwość bezpłatnego
    zamknięcia rachunku. :)

    -=-

    Tu dodam, iż byłem swego czasu klientem Multi. No i Multi zabrało mi
    niekoniecznie słusznie 2 złote za kartę debetową. Jak widać -- pewne
    nawyki pozostają. :)

    -=-

    Jak na razie -- Multi w zestawieniu z mBankiem wypada co najmniej źle.
    Równie źle wypada w zestawieniu z Polbankiem, gdzie tego rodzaju pułapek
    nie zauważyłem.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'