    From: "swen" <n...@n...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Multi -- ZONK!!!
    Date: Tue, 1 Jul 2008 18:41:53 +0100

    Użytkownik "Maciej 'AbrahaM' Piotrowski" <n...@c...barg.cy> napisał
    w wiadomości news:g4djda$hqk$1@news.onet.pl...
    >W artykule news:g4bprm$9l6$1@inews.gazeta.pl,
    > niejaki(a): Eneuel Leszek Ciszewski z adresu

    > Nieznajomość prawa, czy tabeli opłat i prowizji banków
    > z których usług się korzysta, jak widać nie zwalnia od
    > odpowiedzialności za swoje działania.
    >
    > Jeszcze rozumiem że mógłbyś nie wiedzieć że gdyby opłatę
    > za sprawdzenie wprowadzono niedawno, niedoinformowano Cię
    > w jakiś sposób, ale ta opłata jest najmniej dobrych parę
    > lat, chyba od chwili gdy wprowadzono możliwość sprawdzenia
    > salda.

    Alez on jak pisze nie zdawal sobie z tego sprawy, powiem wiecej: ja pierwsze
    slysze by bank kasowal za sprawdzenie salda!!!!
    To jakas paranoja! A czy za oddychanie w banku tez trzeba placic? tak pytam
    na wszelki wypadek, bo moze niedoczytam tego w regulaminie/umowie/tabeli
    oplat/drobnych druczkach ect.
    Jesli bank kasuje za wydanie karty debetowej/kredytowej, za konto, za
    przelewy, za sprawdzenie stanu konta, za wyplate w bankomacie, za wyplate w
    oddziale, za wplaty - to co ten bank daje w zamian?