    From: Mithos <f...@a...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Multi -- ZONK!!!
    Date: Tue, 01 Jul 2008 20:24:05 +0200

    Filip napisał(a):
    > Uważam, że akurat taryfa opłat i prowizji w Multibanku jest jedną z
    > najbardziej przejrzystych na rynku. A to, że jest to bank stosunkowo
    > drogi jest powszechnie znane. Sprawdzanie salda jest płatne chyba we
    > wszystkich bankach, które nie mają własnego centrum rozliczania kart
    > (choć to akurat nie jest przypadek BRE). Na pewno było płatne w Lukasie.

    W czym niby Multibank jest drogi ? Konto darmowe, przelewy darmowe,
    wplatomaty darmowe, nie ma jakichs dziwnych czy ukrytych oplat,
    duplikaty KK i karty debetowej darmowe, do tego wybitnie proste
    mozliwosci zwolnienia z oplaty rocznej za KK (wystarczy 120 razy
    zaplacic karta w ciagu roku, czyli na dobra sprawe mozna to wyrobic w 3
    miesiace, a jednoczesnie wydac niewiele np. kupujac gazete w Empiku za 8
    zl). Dodatkowo jak ktos potrzebuje to ma dostep do oddzialow, gdzie
    mozna wszystko zalatwic i gdzie obsluga nie jest taka najgorsza, a warto
    zaznaczyc ze liczba oddzialow ciagle sie powieksza, w ciagu kilku
    miesiacy w Warszawie powstaly np. 2 nowe i przede wszystkim nie ma w
    tych oddzialach kolejek. Dodajmy do tego chyba najlepszy podglad online
    i wychodzi jak dla mnie bank praktycznie idealny (no dobra, cos bym tam
    pozmienial ale bez przesady).

    --
    Mithos