    From: "." <b...@b...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Multi -- ZONK!!!
    Date: Fri, 4 Jul 2008 18:56:00 +0200

    > A w którym jestem i na jakiej podstawie tak twierdzisz?

    chłopie, pójdziesz robić wielką awanturę bo nie potrafisz przeczytać ze
    zrozumieniem TOiP i myślisz że pracownicy banku będą Cię szanować i nie będą
    się z Ciebie śmiać? żałosne
    na miejscu tej dziewczyny oddałbym Ci te 3 zł ze swojej prywatnej kieszeni a
    nawet dorzucił jeszcze ze 2 zł jak tylko zamkniesz rachunek i nie będziesz
    więcej tam przyłaził - mogłeś się przygotować wcześniej do rozmowy,
    przeczytać TOiP i sam zapytać

> [...]
    > duchowmnym rzymskokatolickim ze Szczecina. :) (i która była tak głupia,
    > że mi o tym opowiedziała, choć może niezupełnie wprost i otawrcie; nawet
    > mam zdjęcia pracownika PeKaO i księży, z którymi rozmawiała; zrozumiała,
    > że jako informatorka zarobi mniej, :) niż jako moja żona -- w pewnym
    > sensie więc zdradziła swoich ,,opiekunów'' tak, jak Judasz swego Mistrza)
    > Niemal każdy pracownik PeKaO miał dostęp do danych z kont klientów. :)
    > Wystarczyło tylko znaleźć podejście :) do kogoś, kto tam pracuje. :)
    > (a że od niepamiętnych lat najlepszym podejściem do mężczyzny jest d...

    jakaś spiskowa teroria dziejów napisana w sposób mało czytelny więc się nie
    odniosę
    ale proszę nie tłumacz tego mnie tylko jak masz dowodu to idź do dobrego
    prawnika, powiedz że połowa z tego co wywalczy dla niego i nie będziesz się
    musiał przejmować bo straciłeś 3 zł