  • Data: 2008-07-05 10:21:09
    Temat: Re: Multi -- ZONK!!!
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2008-07-05, Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:

    [...]

    > ja tez sie zgadzam. Pobranie 1zł za sprawdzenie salda to "prawie"
    > zlodziejstwo. :)

    Ależ ja się zgadzam. Ale wolno im. Nikt nie zmusza do korzystania.
    Leszek się kreuję na taką amerykańską macdonaldową cipę (przepraszam za
    wyrażenie), która jak nie ma napisane na kubku z kawą dupnymi literami
    że "TO GORĄCE", w formie migającego neonu, to się sparzy i będzie miał
    pretensję.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl