    From: "swen" <n...@n...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Multi -- ZONK!!!
    Date: Fri, 4 Jul 2008 19:23:29 +0100

    Użytkownik "." <b...@b...pl> napisał w wiadomości
    news:g4j8ue$t8f$1@nemesis.news.neostrada.pl...

    > a potem płaczesz dlaczego kredyt drogi a oprocentowanie lokat niskie

    To ile kosztuje kredyt nie zalezy od platnosci za konto czy pobieranie
    oplaty za sprawdzenie salda...
    Wez bajek nie wciskaj:)))

    > ps
    > post wysłany od razu z dobrą datą

    Ze zla zostal skasowany lub pojawi sie 15.07.2008:)

    > ps2
    > mam w Polsce konto jak piszesz i od początku mnie jeszcze nie kosztowało
    > ani złotówki - ale po prostu umiem czytać ze zrozumieniem

    Ja nic nie musze czytac ze zrozumieniem, wchodze do banku i wiem, ze jak
    zaloze konto to nie zaplace nawet pena, to samo za karte debetowa czy
    kredytowa... Nawet za korzystanie z obcego bankomatu nie zaplace - tyle
    potrzebuje by otworzyc konto. Jak bede chcial brac kredyty to sie bede
    zastanawiac.